flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачем інформації в суді

                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                     Наказ керівника апарату Ізяславського
                                                      районного суду  Хмельницької  області

                                                     від 07.11.2012 р. № 34/8

 

 

 

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію Ізяславським районним судом Хмельницької  області

1.  Цей порядок, відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Ізяславським  районним судом Хмельницької  області.

2.Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, застосовується у випадку, коли Ізяславський районний суд Хмельницької області є належним розпорядником інформації.

3. Відповіді на запити надаються безкоштовно:

·        запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес. Належність інформації до такої, що становить суспільний інтерес, визначається чинним законодавством;

·        особі у разі надання інформації про неї.

4.  Відповідальний працівник, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє про це керівника апарату суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь - якій фінансовій установі (банку) за реквізитами.(Додаток 1, 2)

6. Обрахунок розміру відповідних витрат за вартістю визначає працівник апарату суду, відповідальний за надання таких відомостей. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

7. Рахунок на відшкодування витрат надсилається запитувачеві в строк, установлений законом для надання відповіді на запит на інформацію.

8. Якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь і запитувач надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов'язаних з наданням відповіді та обрахованих згідно з цією Інструкцією, відповідь надається в установлений законом строк.

Якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь, але запитувач не надіслав документ про оплату, обрахунок цих витрат проводиться працівником  апарату суду, відповідальним  за надання таких відомостей, а рахунок на відшкодування витрат надсилається запитувачу в установлений законом строк для відповіді на запит на інформацію.

            Якщо кількість сторінок відповіді на запит на інформацію неможливо визначити заздалегідь, зважаючи на значний обсяг такої відповіді, працівник апарату суду, відповідальний за надання таких відомостей, надсилає запитувачеві лист та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.

9. Відповідь на запит на інформацію надається протягом трьох робочих днів після підтвердження повної оплати вартості фактичних витрат.

10. Відповідь на запит на інформацію не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку коштів на реєстраційний  рахунок ТУ ДСАУ.

11. У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, запитувачу надається відмова в отриманні відповіді на запит на інформацію.

12. У разі ненадходження протягом одного місяця документів, що підтверджують повну оплату витрат, працівник апарату суду, відповідальний за надання таких відомостей, робить позначку про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію в Автоматизованій системі діловодства Суду в картотеці «Запити на інформацію».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Розміри  фактичних витрат на копіювання або друк документів

Послуга, що  надається

Норми  витрат за виготовлення однієї
сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної  плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії  документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

Надавач послуг:         територіальне управління Державної судової адміністрації України         

                                     в Хмельницькій області       

Реєстраційний рахунок:            № 35220012000015

МФО банку:                                     815013

Код ЄДРПОУ:                                  26293548

 

Платник:                _______________________________________________________

                                  _____________________________________________________

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати: ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

Керівник ________________                      Головний бухгалтер ________________

(підпис)                                  (підпис)